Framework for growth and life

The Task

EjendomDanmark is the business organization for property owners, landlords and administrators in Denmark. They represent approx. 85% of the professional real estate market with over 100,000 employees and a turnover of just under DKK 100 billion. EjendomDanmark wanted a complete revitalization of the brand and a more modern and visible profile.

Engelsk

Meeting Culture Campaign

The Task

Most companies have a lot of meeting activity and one or more meeting rooms with screens and conference equipment. But it can be difficult to find out who is responsible for updating the AV solutions when the technology becomes obsolete. dnp denmark, which is behind the meeting room concept sessions, asked us to develop a campaign that could give the salespeople leads to work with.

Engelsk

Kender du mødetypen?

Opgaven

De fleste virksomheder holder masser af møder og har et eller flere møderum med skærme og konferenceudstyr. Men det kan være svært at finde frem til, hvem der tager beslutning om at opdatere AV løsningerne, når teknikken bliver forældet. dnp denmark, som står bag møderumskonceptet sessions, bad os udvikle en kampagne, der kunne give sælgerne emner at arbejde med.

Danish

Push the bar higher

Sæt barren højere

Brandaktivering på tværs af Øresund

Baggrund

ForSea, tidligere HH Ferries/Scandlines, har repositioneret sig som den mest bæredygtige transport over Øresund. Med en total omlægning til batteridrift på flere færger, eliminerer ForSea brugen af fossile brændstoffer og reducerer derved CO2-udslip og lokal forurening – til glæde for passagerer og havmiljø i Øresundsregionen.

Danish

Brand-activation across the sound

Background

ForSea, formerly HH Ferries/Scandlines, have repositioned themselves as the most sustainable way of transportation across the Sound. With a total conversion to battery operation on multiple ferries, ForSea eliminates the use of fossil fuels, thereby reducing CO 2 emissions and local pollution - to the benefit of both passengers and the marine environment in the Øresund region.

Engelsk

Online-to-retail Awareness

Awareness fra online til retail

sessions

Opgaven

sessions er en møderumsløsning der forener højkvalitets billede, lyd, video og præsentationer i ét samlet plug-and-play-system. Firmaet bag sessions - dnp denmark - ønskede en kampagne der kunne skabe awareness men også generere konkrete salgsleads. Målgruppen var beslutningstagere i firmaer med mere end ét mødelokale. 

Danish

Sider