Generér leads online

Danish

Generér leads online

Mange B2B virksomheder behandler deres hjemmeside som et showroom uden sælgere. De går glip af en hel del forretning, da erfaringer viser, at en B2B-virksomhed kan konvertere 1-2% af trafikken til konkrete salgs-leads til sælgere og forhandlere.

For internationalt orienterede B2B virksomheder er websitet det primære udstillingsvindue. Både når det gælder synlighed overfor potentielle kunder og overfor forhandlere. Alligevel er det kun et fåtal, der udnytter det potentiale fuldt ud.

Generate leads online

Engelsk

Generate leads online

Many B2B companies treat their homepage like a showroom without vendors, and consequently miss out on a lot of business. But research shows that a B2B company can convert 1-2% of online traffic into concrete sales leads to sellers and dealers.

For internationally oriented B2B companies the website is the primary showcase, both in terms of visibility to potential customers and to dealers. Yet only a minority exploits its full potential.

Activate your sellers and dealers

Engelsk

Activate your sellers and dealers

A typical B2B dealer has products from around 30 suppliers in his portfolio – and you’re up against all of them. Sales companies have to fight with product groups for attention and sales time. So why should sellers spend time on your product? The answer is the mobilization and motivation of the sales force.

Aktiver dine sælgere og forhandlere

Danish

Aktiver dine sælgere og forhandlere

En typisk B2B forhandler har produkter fra omkring 30 leverandører i sin portefølje, som du er oppe imod. I dine salgsselskaber skal du kæmpe om opmærksomhed og salgstid med andre produktgrupper. Så hvorfor er det lige, at sælgerne skal bruge tid på netop dit produkt? Opskrifterne på succes er mobilisering og motivation af salgsstyrken.

Nyt Skanska Magazine

Danish

Vi har endnu engang, lavet Skanska Magazine. Denne gang handler det om arbejdsliv.

Læs det her.

 

Engelsk

Let the user journey define your media strategy

If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound? This classic paradox can also be applied to marketing. Because if no one from your audience sees your campaign, does it exist? 

Danish

Lad brugerrejsen styre din mediestrategi

Hvis et træ falder i skoven, men ingen hører det, laver det så en lyd? Det klassiske paradoks gør sig også gældende for annoncering. For hvis ingen fra din målgruppe ser din kampagne, eksisterer den så?

De senere års digitalisering af medielandskabet har givet mange marketingchefer grå hår i hovedet. Skal vi holde os til vores gennemprøvede kombination af TV, outdoor og print og så supplere med lidt digitalt? Eller skal vi gå all-in på målbare digitale kampagner?

Danish

Relevans og indhold er vigtigere end nogensinde

En markant procentdel af den samlede reklameomsætning i Danmark investeres i traditionelle betalte medier. Men giver det overhovedet mening at bruge omkring 1,3 mia. kr. pr. måned på traditionelle medier, når vi ved, at forbrugernes holdning til reklame har ændret sig voldsomt indenfor det seneste årti?

Danish

Sammen med Libratone har vi været et smut i Los Angeles, og skudt billedserien til de nye høretelefoner Q ADAPT Lightning In-Ear og Q ADAPT Wireless On-Ear. De er i butikkerne til oktober, men presale starter snart på libratone.com

 

Få styr på din forhandlerstruktur

Danish

Få styr på din forhandlerstruktur

Når du skal sælge dit produkt på et fremmed marked, er der ikke noget som at blive hjulpet af en lokal, der kender gamet. Problemet er bare, at du er overladt til den lokale forhandlers dømme- og handlekraft – og deres individuelle agendaer. Erfaring viser da også, at virksomheder, der går aktivt ind og styrer relationen til forhandlerne har større succes og tjener flere penge.

Sider