Hvordan indhold skaber mere brandværdi

Skanska

Opgaven

Den danske gren af den internationale entreprenørvirksomhed Skanska, ønskede at give kunder, partnere og andre interessenter en update på deres igangværende projekter og generelle tendenser i industrien.

Løsningen

I stedet for at lave et traditionelt nyhedsbrev udviklede vi Skanska Magazine: et interaktivt online format, som kunne give læserne en anderledes,  spændende og informativ oplevelse.

Skanska Magazine #6 Upcycling

Medarbejdere er langt den vigtigste og mest kostbare asset i en virksomhed. Og udover at alle helst vil have glade kollegaer, er der også meget, der tyder på, at en tilfreds medarbejderstab resulterer i højere effektivitet og produktivitet.

 

 

 

Skanska Magazine #5 Når firmaer flytter

Læs magasinet her

 

Skanska Magazine #4 Arbejdsliv

Læs magasinet her

 

Skanska Magazine #3 Smart City

Læs magasinet her

 

Skanska Magazine #2 Rapid Future

Læs magasinet her

 

Skanska Magazine #1 København 2025

Læs magasinet her

 

 

Vil du vide mere?

Mette Hegelund
Partner, CEO