Global omni-channel kampagne

Beltone

Opgaven

I forbindelse med lanceringen af det nye høreapparat; Beltone Amaze, ønskede Beltone en global kampagne med primært fokus på det amerikanske marked. Kampagnen skulle kommunikere, at Beltone Amaze er et af verdens første høreapparater med indbygget genopladeligt batteri med dertilhørende docking-station.

Løsningen

Med omni-channel kampagnen “Make every day amazing” gør Beltone op med traditionel høreapparatskommunikation. I stedet for at fokusere på komplicerede produkt-features fortæller vi en involverende historie, om de emotionelle fordele du kan få ved at høre bedre. Nu kan alle gøre deres dag ”amazing”.

 

 

 

Brandfilm med brugerindsigt

Undersøgelser viser, at folk med nedsat hørelse ofte trækker sig fra sociale arrangementer, fordi det er for krævende at være omgivet af mange mennesker. Med Beltone Amaze brand-filmen dramatiserer vi, at Beltone Amaze forbinder dig med omverden og giver dig også overskud til at gå ud og gøre hver dag ”Amazing” – ikke bare for dig selv, men også for dem omkring dig.

 

 

 

Skudt på location

Beltone Amaze -kampagnen er skudt på location i Los Angeles.

 

Brochure BTB & BTC

”Make every day amazing” -linjen henvender sig både til forbrugere og professionelle audiologer.

 

Vil du vide mere?

Camilla Randlev Petersen
Konsulent