Produktvideoer

Libratone

Opgaven

Når du har brug for at udtrykke produktegenskaber hurtigt og iøjnefaldende, er video den bedste måde at gøre det på. Korte og præcise videoer, der ikke er kampagne-orienterede, men i stedet fokuserer på selve produktet, er vigtige, når det kommer til produktsider hos tredjepartsforhandlere som eksempelvis Amazon. Derfor fik Libratone os til at lave produktvideoer til hver større produktlancering.

Løsningen

Ved at bruge 3D-animationer som et grundlæggende præmis får vi mulighed for at lave kamerabevægelser, der er meget vanskelige eller måske endda umulige at genskabe med rigtigt udstyr. Dette giver os et univers, hvor vi kan æstetisere produktet, vise farvevariationer eller sætte specifikke designaspekter eller -funktioner for hvert produkt i fokus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vil du vide mere?

Oliver Kaalund
Konsulent