SmartMop – Produktlancering

Berendsen

Opgaven

Berendsen er en international tekstil-, hygiejne- og servicevirksomhed med over 16.000 medarbejdere i hele Europa. Berendsen SmartMop-serien består af innovative microfiber-tekstiler og et unikt, ergonomisk korrekt moppestativ. En lille chip er installeret inde i hver moppe, så du kan holde øje med hver enkelt stykke tekstil. Berendsen havde brug for et kommunikationskoncept for systemet til at hjælpe med at skubbe salget.

Løsningen

Med løftet "Clean smartere" fokuserer kampagnen på systemets intelligens. Det giver ikke bare et overblik over værdikæden og reducerer svind, det reducerer også rengøringstiden med den ergonomiske løsning. Hovedgrebet er en key visual der parrer intelligens og rengøring med et simpelt og universelt anerkendt billede for et stærkt udtryk. Kampagnen omfatter video, brochure, udstillingsmaterialer, annoncer og et sæt digitale værtøjer til aktivering i alle kanaler.

Want to know more?

Oliver Kaalund
Consultant