GO FAR. STAY CLOSE

Milo

Opgaven

Det er ikke hver dag, man laver kampagne for et helt nyt produkt i en helt ny produktkategori. Men det var udfordringen, da vi skabte platformen til Milo – verdens første Action Communicator. Milo gør det muligt at tale med sine venner, mens man dyrker sport – håndfrit og trådløst uden adgang til wifi eller mobil.

Løsningen

I tæt samarbejde med Milo Teamet i San Fransisco og det UK baserede designbureau Monokoto udviklede vi platformen Go far - Stay Close. Med afsæt i løftet ”Make shared adventures better” har vi skabt en række film, der viser hvordan Milo tilfører en social dimension til udendørs oplevelser som ski, kite surfing og MTB. Playground– hvem ellers – og deres vilde crew har stået for action scenerne.”

 

 

 

 

Rejste $2,5 mio på Kickstarter

Milo og det kreative koncept blev lanceret på Kickstarter og rejste på 39 dage 2,5 mio USD, hvilket gør det til 5. mest succesfulde teknologiprojekt på kickstarter nogensinde. Milo er nu sat i produktion og rammer markeder i Nordamerika, Europa og Asien i foråret 2021.

 

 

 

 

Brand film og bruger-genereret indhold

Kampagnen for Milo bygger på små videosekvenser, hvor vi med split screens dramatiserer fordelene ved at kunne kommunikere i nuet. Det brandede indhold er skudt på location med virkelighedens ”adventurers” inden for ski, kitesurfing og MTB.

 

 

 

 

Kontakt mig, hvis du vil vide mere

Jens Grauslund
Grundlægger, strategisk direktør