Gør butiksassistenten til brand-ambassadør

Libratone Guru

Opgaven

Libratone bad Raffinaderiet om hjælp til at placere deres brand øverst i sælgernes bevidsthed. Det gav to store udfordringer: Hvordan fanger vi sælgerens interesse og giver vedkommende lyst til mere viden omkring Libratone? Og hvordan når vi ud til butikssælgerne? De har typisk hverken kontorplads eller arbejdscomputere.

Løsningen

En mobil er noget de fleste har – inklusiv sælgerne. Så vi udviklede platformen Libratone Guru, som kan benyttes på mobil, tablet etc. Der er 7 levels, og når man har gennemført alle får man titel af ”Guru”. Ved at gøre det på denne måde, imødekom vi sælgernes professionelle stolthed, samtidig med at vi gjorde det sjovt at lære mere om Libratone. Et par måneder efter Libratone Guru blev gjort tilgængeligt, var der mere end 300 Gurus i de skandinaviske butikker. Og antallet af Guruer stiger stadig.

Vil du vide mere?

Oliver Kaalund
Account Director