Brandaktivering på tværs af Øresund

ForSea

Baggrund

ForSea, tidligere HH Ferries/Scandlines, har repositioneret sig som den mest bæredygtige transport over Øresund. Med en total omlægning til batteridrift på flere færger, eliminerer ForSea brugen af fossile brændstoffer og reducerer derved CO2-udslip og lokal forurening – til glæde for passagerer og havmiljø i Øresundsregionen.

Løsningen

Raffinaderiet står for aktivering af det nye brand på alle platforme: Før, under og efter rejsen. Med mere end 20 kampagner om året, samarbejder vi med det svenske og danske marketingteam om at skabe synlighed og tilstedeværelse i alle ForSeas målgrupper. Det handler om at sælge rejseoplevelser med god grøn samvittighed!

 

 

 

 

 

Kampagner til alle passagertyper

ForSea sælger oplevelser til mange forskellige passagergrupper; børnefamilier, seniorer, unge mv. Derfor er kommunikationen bred og varieret, så der er rejsetilbud til alle. Selvom overfarten er den samme, er der stor forskel på, hvordan der kommunikeres til de forskellige målgrupper. Alle kampagner bliver tilpasset af lokale tekstforfattere for at skabe den bedst mulige brandoplevelse.

 

 

 

 

Rejsen starter ombord

Det tager kun 20 minutter at sejle over Sundet. Men det er 20 minutter, der kan bruges på at shoppe, spise eller nyde udsigten fra dækket. Derfor kombineres behovet om at rejse med glæden ved at være ombord.

 

Vil du vide mere?

Mette Hegelund
Partner, CEO