CSR Search landing page

 

En ærlig sag

Et ærligt og velkommunikeret samfundsansvar styrker virksomhedens omdømme. Hos Raffinaderiet tror vi på autentisk og ærlig CSR-kommunikation. Alt for mange virksomheder oplever, at CSR-aktiviteterne ikke smitter af på omdømmet – hverken set fra kunders, medarbejderes og det øvrige samfunds øjne.

Et ærligt og autentisk samfundsansvar kan være med til at styrke både konkurrenceevne og indtjening. Især hvis CSR-indsatsen tager udgangspunkt i virksomhedens kerneforretning. Kun derigennem kan stikket hives hjem.

 

 

 

EN SAG FOR BÅDE MEDARBEJDERE OG SAMFUND

De bedste CSR-projekter involverer både medarbejdere, interessenter og målgrupper og brugt til at hjælpe med at definere og prioritere de fremtidige aktiviteter. Endvidere kan du under vores cases se flere eksempler på hvordan en intern kampagne kan oplyse og inddrage medarbejdere som aktive ambassadører og budbringere for de gode CSR-historier.

 

 

SOCIALT ANSVAR ER OGSÅ DIGITALT

Den traditionelle CSR-rapport udkommer ofte i det klassiske trykte format der distribueres årligt i virksomheden. Men vi mener at CSR er noget der foregår hele tiden, og skal være tilgængeligt for alle - altid! I vores cases nedenfor kan du se udvalgte eksempler på hvordan CSR-rapporteringen er gjort digital.

 

 

Cases

 

 

Tal med os!

Hvis du vil vide mere om vores tilgang til CSR og social ansvarlighed, eller hvis du vil mødes med os, så udfyld formularen og så vender vi tilbage. Du kan også bare give os et kald på telefon 53528200.