CSR Search landing page

 

En ærlig sag

Et ærligt og velkommunikeret samfundsansvar styrker virksomhedens omdømme. Hos Raffinaderiet tror vi på autentisk og ærlig CSR-kommunikation. Alt for mange virksomheder oplever, at CSR-aktiviteterne ikke smitter af på omdømmet – hverken set fra kunders, medarbejderes og det øvrige samfunds øjne. Et ærligt og autentisk samfundsansvar kan være med til at styrke både konkurrenceevne og indtjening. Især hvis CSR-indsatsen tager udgangspunkt i virksomhedens kerneforretningen. Kun derigennem kan stikket hives hjem.

Nedenfor kan du se udvalgte eksempler på hvordan CSR-rapporteringen er gjort digital; hvordan interessenter og målgrupper er blevet involveret og brugt til at hjælpe med definere og prioritere de fremtidige aktiviteter. Endvidere kan du under vores cases se flere eksempler på hvordan en intern kampagne kan oplyse og inddrage medarbejdere som aktive ambassadører og budbringere for de gode CSR-historier.

 

Cases

 

Artikler

 

 

Kontakt mig

 

Mette Hegelund
Partner, CEO
(+45) 22 155 669