Libratone Track+

The Task

In the summer of 2018 Libratone launched TRACK+. A wireless ultra-compact in-ear headset with ANC and ergonomic fit. For the product launch, they issued an agency pitch for a set of assets to promote the launch and tell the product story to their target audience.

English

Libratone Track+

Opgaven

I sommeren 2018 lancerede Libratone deres nye hovedtelefoner, TRACK+. Et trådløst og ultra-kompakt sæt in-ear hovedtelefoner med automatisk støjreduktion og ergonomisk pasform. Inden produkt-lanceringen udskrev Libratone en bureau-konkurrence for at udvikle en kampagne til deres målgruppe.

Danish

Beltone Trust

Opgaven

Beltone, som fremstiller høreapparater og driver 1,500 høreklinikker i USA, ønskede en global lanceringskampagne for en ny generation af høreapparater. Beltone Trust kombinerer god lyd, diskret design med brugervenlig betjening og en helt ny ”Remote Care” feature, så brugeren kan modtage service og justeringer, uanset hvor han eller hun befinder sig.

Danish

Beltone Trust

Brand loyalty beyond the sale

The Task

Making the first sale in a competitive market like the wireless audio industry is tough, so retaining the customer for future upsell and referral is essential. Libratone presented us with the task to design a digital retention programme that maximises the user experience and inspires to recommend and purchase additional Libratone products.

English

Brandloyalitet der går meget længere end salget

Opgaven

At lave det første salg i et marked så konkurrencepræget som trådløse højttalere er svært, så det at fastholde kunden til mersalg er helt essentielt. Libratone tilbød os opgaven at designe et digtalt retention-program der skulle optimere brugeroplevelse og inspirere til at anbefale eller købe flere produkter fra Libratone.

Danish

Kampagne lancering/fremstød

Opgaven

Dansk HøreCenter er en kæde af audiologer med klinikker over hele landet. I forbindelse med GN Store Nords overtagelse af Dansk HøreCenter-kæden, havde de behov for en ny og mere effektfuld marketingstrategi og mediesammensætning, da der var blevet konstateret et faldende afkast på mediebudgettet de foregående år.

Danish

Online og in-shop awareness

The Task

Libratone, som står for nyskabende trådløse højtalere og høretelefoner, bad os om at hjælpe dem med at formidle brandets cool mentalitet og produkternes unikke kombination af tidløst design og innovative tekniske løsninger til kunderne i butik og online.  

Danish

The Perfect Match

Opgaven

Beltone bad Raffinaderiet om at udvikle en global kampagne for deres hidtil mest avancerede høreapparat: Beltone Legend. Kampagnens hovedbudskab skulle være, at der er mange muligheder for at personificere høreapparatet til den enkelte bruger og så skulle kampagnen kunne høres klart og tydeligt i hele verden.

Danish

Libratone – en naturlig del af musikken

Opgaven

Libratone ønskede at rykke brandet tættere på kundernes egne musikoplevelser og blive en naturlig del af den danske musikscene. Så de bad os om at udtænke en kampagne, der kunne styrke forbindelsen mellem de tre: kunden, musikindustrien og Libratone.

Danish

Pages