Ambu Stop Cross Contamination Campaign

The Task

Ambu conducted research on the effects of cross-contamination due to inadequately cleaned reusable EEG electrodes. This resulted in several peer-reviewed science papers that would be published staggered through respected medical journals. They needed a branding campaign that would support the findings suggesting hospitals to switch to disposable electrodes.

English

Global Website

Opgaven

Websitet er den centrale platform for branding og leadgenerering, når verdens førende producent af storskærme, dnp denmark, markedsfører sine produkter over for AV forhandlere og professionelle indkøbere. Efter mange år på samme platform var tiden kommet til et komplet redesign og omkodning af sitet, som passede til ændret brugeradfærd og markedsforhold. 

Danish

Global Website

The task

The corporate web site is the key platform for branding and lead generation when the world's leading large screen manufacturer, dnp denmark, markets its products to retailers and professional buyers. After many years on the same platform, time had come for a complete redesign and re-programming of the site, which suited to changed user behavior and market conditions.

English

Sådan skabes succesfulde partnerskaber

Opgaven

dnp Denmark er verdens førende leverandør af optiske projektionsskærme til display-løsninger af høj kvalitet. dnp bad os om at udvikle et globalt partnerprogram, som kunne bane vejen for tættere forbindelser og et optimalt flow af viden mellem dnp og deres globale netværk af forhandlere, distributører og sælgere.

Danish

Få sælgerne ud af komfortzonen

Opgaven

At få en handel igennem er målet for enhver sælger. Men at sidde fast i en gammel rutine, vil uundgåeligt resultere i en uinspireret og ineffektiv salgsteknik – selv for den bedste sælger. Berendsen ville sikre sig, at dette ikke var tilfældet med deres sælgere, så de rekrutterede os til at udvikle et nyt slagsværktøj som kunne skabe fornyet energi i organisationen og øge salget.

Danish

Gør butiksassistenten til brand-ambassadør

Opgaven

Libratone bad Raffinaderiet om hjælp til at placere deres brand øverst i sælgernes bevidsthed. Det gav to store udfordringer: Hvordan fanger vi sælgerens interesse og giver vedkommende lyst til mere viden omkring Libratone? Og hvordan når vi ud til butikssælgerne? De har typisk hverken kontorplads eller arbejdscomputere.

Danish

Hvordan indhold skaber mere brandværdi

Opgaven

Den danske gren af den internationale entreprenørvirksomhed Skanska, ønskede at give kunder, partnere og andre interessenter en update på deres igangværende projekter og generelle tendenser i industrien.

Danish

Gør bygningen levende!

Én samlet identitet til global virksomhed

Generate brand value through content

The Task

The Danish branch of international developers Skanska, wanted to give their clients, partners and other associates a look into works in progress and general tendencies in the industry.

English

Pages